Tuesday 23 August 2011

Dinah Shore- - Dear Hearts And Gentle People Karaj Koroj kaj Dolcxaj Homoj



*I love those dear hearts and gentle people
Who live in my home town
Because those dear hearts and gentle people
Will never ever let you down.
They read the Good Book fom Friday ‘til Monday
That’s how the weekend goes;
I’ve got a dream house I’ll build there one day
With picket fence and rambling rose.
I feel so welcome each time that I return
That my happy heart keeps laughing like a clown;
I love those dear hearts and gentle people
Who live and love in my home town.

There’s a place I’d like to be and it’s back in Tennessee
Where your friends and neighbours smile and say “hello”;
It’s a pleasure and a treat to meander down the street
That’s why I want the whole wide world to know:

*repeat



*Mi amas tiujn karajn korojn kaj dolcxajn homojn
Kiuj logxas en mia hejmurbo
Cxar tiuj karaj koroj kaj dolcxaj homoj
Neniam iam forlasos vin.
Ili legas la Bonan Libron de vendredo gxis lundo
Tiel pasas la semajnfino:
Mi havas revdomon, kiun mi konstruos tie iun tagon
Kun ligna barilo kaj vaganta rozo.
Mi sentas min tre bonvena cxiufoje mi reiras
Kaj mia felicxa koro ridadas kiel klauxno;
Mi amas tiujn karajn korojn kaj dolcxajn homojn
Kiuj logxas kaj amas en mia hejmurbo.

Estas loko kie mi volus esti kaj estas tie, en Tennessee;
Tie viaj amikoj kaj najbaroj ridetas kaj diras “Saluton!”
Estas plezuro kaj regalo serpentumi laux la strato
Do mi volas, ke la tuta vasta mondo scias:

*ripetu

No comments:

Post a Comment