Monday 15 August 2011

How Much Is That Doggie in the Window? Kiom Kostas la Hundido en la Fenestro?



*How much is that doggie in the window
The one with the waggly tale?
How much is that doggie in the window?
I do hope that doggie's for sale.

I must take a trip to California
And leave my poor sweetheart alone;
If he has a dog he won't be lonesome
And the doggie will have a good home.

*Repeat

I read in the papers there are robbers
With flashlights that shine in the dark;
My love needs a doggie to protect him
And scare them away with one bark.
I don't want a bunny or a kitty
I don't want a parrot that talks:
I don't want a bowl of little fishes
He can't take a goldfish for a walk.

*Repeat

*Kiom kostas la hundido en la fenestro
Tiu, kiu havas svingeman voston?
Kiom kostas la hundido en la fenestro?
Mi ja esperas, ke tiu hundido estas acxetebla.

Mi devas vojagxi al California
Kaj lasi mian kompatindan amaton sola
Se li havus hundon li ne estos soleca
Kaj la hundido havos bonan hejmon.

*Ripetu

Mi legis en la jxurnaloj, ke estas rabistoj
Kun posxlampoj, kiuj brilas en la mallumo
Mia amo bezonas hundidon por sxirmi lin
Kaj forpeli ilin per unu bojo.
Mi ne volas kuniklidon aux katidon
Mi ne volas papagon, kiu parolas;
Mi ne volas pelvon da fisxidoj
Li ne povas piediri kun orfisxo.

*Ripetu

No comments:

Post a Comment