Tuesday 27 September 2011

Max Bygraves - You're a Pink Toothbrush Vi Estas Roza Dentbroso



You will enjoy this song if you are in a frivolous mood!
(Song starts at 1.05 minutes)

You're a pink toothbrush, I'm a blue toothbrush
Have we met somewhere before?
You're a pink toothbrush and I think toothbrush
That we met by the bathroom door.

Glad to meet toothbrush, such a sweet toothbrush
How you thrill me through and through
Dont be hard toothbrush on a soft toothbrush
'Cause I cant help loving you.

Every time I hear you whistle...... it makes my nylon bristle.......

You're a pink toothbrush, I'm a blue toothbrush
Won't you marry me in haste?
I'll be true toothbrush, just to you toothbrush
When we both use the same toothpaste.

Vi gxuos cxi tiun kanton se vi estas en frivola humoro!
(Kanto komencas je 1.05 minutoj)

Vi estas roza dentbroso, mi estas blua dentbroso
Cxu ni jam ie renkontis?
Vi estas roza dentbroso, kaj mi opinias, dentbroso
Ke ni renkontis apud la pordo de la bancxambro.

Mi gxojas renkonti tian belan dentbroson
Vi ja travibras min
Ne estu malafabla dentbroso al romanecxa dentbroso
Cxar mi devas ami vin.

Cxiufoje mi auxdas vin fajfante …. miaj haregoj tremas ….

Vi estas roza dentbroso, mi estas blua dentbroso
Ni edzinigxu baldaux
Mi estos fidela dentbroso, al nur vi dentbroso
Kiam ni ambaux uzos la saman dentpaston.

No comments:

Post a Comment