Wednesday 24 November 2010

Harry Secombe ~ 'Jen Mia Kanto' ' This Is My Song'

Harry Secombe (1921 - 2001) was a very famous Welsh singer & comic entertainer. Enjoy one of his songs now:
Harry Secombe (1921 - 2001) estis tre fama Kimruja kantisto kaj komika regalisto.
Nun gxuu unu el liaj kantoj:
'This is My Song' 'Jen Mia Kanto'
Love this is my song Amo - jen mia kanto
Here is a song - a serenade to you Jen kanto - serenado al vi
The world cannot be wrong La mondo ne povas esti malbona
If in this world there's you Se en cxi tiu mondo estas vi
I care not what the world may say Mi ne cxagrenas kion diras la mondo
Without your love there is no day Sen via amo ne estus auxroro.
Love this is my song Amo - jen mia kanto
Here is a song - a serenade to you. Jen kanto - serenado al vi.

Why is my heart so light? Kial mia koro estas tiel malpeza?
Why are the stars so bright? Kial la steloj estas tiel brilaj ?
Why is the sky so blue Kial la cxielo estas tiel blua
Since the hour I met you? De la horo kiam mi renkontis vin?
Alone I sing in the moonlight Sola mi kantas en la lunlumo
With you in my heart supreme Vi estas cxefa en mia koro
To hear you say 'I love you' Auxdi vi dirante 'Mi amas vin'
This is my hope, my dream: Estas mia espero, mia songxo:

Love this is my song etc Amo - Jen mia kanto ktp.

No comments:

Post a Comment